Selamat Datang Ke Kakeysukan.blogspot.com

Monday 18 March 2013

801, 802, 803 ???

Wahhhhh.... best betul malam semalam.. sampai tak tahu nak pilih siaran yang mana satu. 801 ke 802.... Terima kasih ku ucapkan pada Astro Arena sebab sudi membuatkan siaran langsung pada malam semalam. Walaupun kalah kedua-dua pasukan semalam, aku puas sebab ada yang sanggup sokong industri sukan di negara kita. Terbaik beb..


Tetapi, masih awal untuk ku puji setinggi langit ke tujuh beb.. Kalau semua Liga Super di adakan siaran langsung alangkah bagusnya. Kenapa aku cakap macam ni? Tengoklah berapa banyak siaran langsung perlawanan liga luar di siarkan. Kenapa tidak di liga kita? Siapa lagi yang nak sokong liga kita jika bukan kita kan???? Nak harap FAM memang tak la brader...  Dengan adanya siaran langsung ni, boleh bagi pelapis-pelapis pengulas sukan untuk belajar bersiaran langsung. Ni orang yang sama je.. Ulasan  pengulas sukan pun boleh buat novel beb. Panjang lebar ulasan dia. Maafkan aku ye Astro.. Bukan niat nak mengeji, sekadar pendapat dari insan yang lemah ini.

So, bilakah agaknya Astro Arena nak tambah lagi siaran ya? Bil astro selalu naik, apa salahnya tambah siaran... Ada berani???

No comments:

Post a Comment